.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وظیفه دانشگاهها انتقال فرهنگ شهادت است

اولین جلسه هم اندیشی روسای دانشگاههای دولتي و غيردولتي منطقه (قائمشهر،سوادکوه،جویبار) با حضور مدیرکل بنیاد شهید،معاونین و رابطین استان مازندران و شهرستان قائمشهر،رئيس بنياد شهيد شهرستان قائم شهر رئیس و اعضاء هیئت رئیسه دانشگاه آزاداسلامی واحدقائمشهر در سالن اجتماعات واحدقائمشهر برگزار شد.
به گزارش شمال نیوز در این جلسه محمدرضا باقرزاده رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحدقائمشهر ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالحسین(ع) وخیرمقدم به خادمان شهدا و ایثارگران به توانمندیها و پتانسیل های نهفته در واحدقائمشهر اشاره کرد و افزود: واحدقائمشهر یکی از توانمندترین دانشگاههای شمال کشور از حیث اعضاءهیئت علمی ،میزان دانشجو و فعالیتهای علمی،پژوهشی است که آمادگی خود را برای توسعه فعالیتهای علمی ،فرهنگی،پژوهشی درخدمت به خانواده های شهدا وایثارگران با همت پویا و هماهنگی اداره کل بنیاد شهید و ایثارگران اعلام می دارد.
باقرزاده مهمترین خدمت شهدا و ایثارگران را به جامعه باور پذیربودن واقعه و حادثه عظیم کربلادانست و با بیان اینکه شهدا و ایثارگران با همت بلندشان استمرارفرهنگ عاشورایی را در جامعه فراهم کردند افتخار ماست که وام دار خانواده های معظم شهدا ،ایثارگران ،جانبازان و آزادگان سرافراز بوده و خدمتگزار آنان باشيم.
دبیرهم اندیشی اساتید منطقه 3 بااشاره به حضور بیش از 700 فرزند شاهد و ایثارگر که در واحد قائمشهر و مرکز سما تحت پوشش طرح بنیاد شهید برای تحصیل قرار دارند اذعان داشت: ما آموزه های ارزشمندی داریم که باید در فرایند بین نسلی انتقال پیدا کند وهمچنین خاطرنشان کرد: این عزیزان نسل دوم دفاع مقدس هستند که باید در فرایند علمی و فرهنگی بهترین شیوه ها را برای انتقال فرهنگ ایثار در پیش گیرند.
رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحدقائمشهر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ارزش شهید و ایثارگر متعالی است افزود: وظیفه ما این است که پدیده متعالی ایثار را در کنار فعالیتهای علمی كه بالاترين كارها هستند به بهترین شیوه قرار دهیم .
وي با توجه به این موضوع که جریان شهدای دانشجو یک رمز اخلاقی موفقيت است گفت: نظارت ،حمایت و هدایت در فعالیتهای انتقال علمی،فرهنگی بین نسلی وظیفه ماست وتأکید کرد از آنجایی که محیط دانشگاه یک محیط پویا و سریع التغيير می باشد ارزشهای مستحکم و تأثیرگذاری همچون ایثار باعث خواهد شد در فضای آراء متعدد دانشگاهی و در فرایند تحول و تکامل نسل جوان جهت بخشی و سمت و سوی متعالی این جریان مطلوب را شاهد باشیم.
وی در ادامه با اشاره به مسابقه طرح بارگاه و یادمان شهدای گمنام جهت اجراء در دانشگاه آزاداسلامی واحدقائمشهر گفت: با نگاه و نظر محققانه به این یادمان فعالیتهای علمی، پژوهشی ما را به سمت پژوهشهای کاربردی در حوزه ایثار سوق می دهد که می توان به عنوان یک پايگاه پژوهشي مطلوب در تحققیات دانشجویی ما جای گیرد تا انشاءا.. به زودی شاهد دستاوردهای قابل توجهي دراین زمینه باشیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 5.297 seconds.